Polowanie na promocje. Narodowy sport Polaków.

promocja

Kilka dni temu zamieściłem na facebooku informacje znalezioną w sieci o dantejskich scenach które miały mieć miejsce w trakcie promocji wina w brytyjskim Lidlu. W wyniku promocji miało ucierpieć 17 osób, a 5 najbardziej krewkich miało zostać aresztowanych. To był fake news, dałem się nabrać tak jak i cała polska społeczność internetowa.

Promocja po polsku

Nasze zachowania konsumenckie stają się jak nieokiełznany żywioł gdy pojawia się… PROMOCJA. Słowo, które rozpala umysły u wszystkich pokoleń Polaków, od najmłodszych do najstarszych i bez względu na płeć. W zależności co aktualnie jest przecenione, o tanie towary walczą starsi i młodsi, panie i panowie. Starsi upodobali sobie artykuły pierwszej potrzeby typu cukier czy świąteczny karp. Kobiety dają ponieść się instynktom, kiedy pojawiają się ubrania, kosmetyki i modne torebki. Matki i córki, ojcowie i synowie z dziadkami stają w kolejce z samego rana długo przed otwarciem sklepu, aby zdobyć upragniony towar. Walczymy na łokcie, przepychamy się, wyrywamy sobie rzeczy z rąk, bo przecież wyjść ze sklepu z niczym to tak jakby nie być wcale.

Szczególnie upodobaliśmy sobie dyskonty, a zwłaszcza niemiecką sieć dyskontów Lidl. Dzisiaj przypominamy sobie najbardziej spektakularne walki konsumentów o promocyjny towar.

Promocja na torebki znanej marki Wittchen, wyzwoliła w kobietach dzikie uczucia

 

Polacy pokochali praktyczne gumowe buty marki Crocs. Nic dziwnego kiedy pojawiła się promocja , o buty postanowiły zawalczyć nie tylko panie ale również panowie

 

Przecenione kurtki, w ferworze walki rodzice nie spostrzegli kiedy zniknęły im dzieci

 

Wysyp telewizyjnych programów kulinarnych rozbudził w Polakach pasję do gotowania. Na nocną przecenę patelni stawiły się tłumy

 

Nie ma tradycyjnych polskich świąt bez karpia na stole. Film pokazuje ile trzeba się natrudzić, aby zdobyć tą smaczną rybę w przystępnej cenie

 

 Heroiczna walka o karpia doczekała się trailera 🙂

PODZIEL SIĘ:

Komentarze